josh_ Creative Commons License 2017.03.13 0 0 21

Sziasztok!

 

Lassan 3éve van Epicánk dízel, 6-os automata, fullos a tetőablak és a vonóhorog kivételével.

Az enyémet is elverte 2éve a jégeső szerencsére volt casco rá.

Sajnos nem végzett a Gyulai szép munkát és elég hanyagok is.

 

A kocsiban valós 130e km volt, de már himbát tört, ennek a maradványait megtaláltam az olajteknőben. Aztán olvastam, hogy ausztráliában volt a himbára visszahívás és a GM módosított is rajta.

Nekem nem volt gondom túl sok a kocsival (2 első szilent, egr-turbó közötti cső kilyukadt és a bal első zár vacakol oxidáció miatt), de van egy típushibája a dízelnek. A turbó hőterelő lemeze a motor burkolathoz tolja a meleg levegőt és a CR elemekhez és az EGR-hez menő kábelköteget fűti aminek az az eredménye, hogy a vezeték PVC szigetelése szétmálik aztán rosszabb esetben csak letestel és biztosítékot vág ki, rosszabb esetben a CR elem kábele testel le és akkor viszlát computer. Orvosolható szilikonos hőálló vezetékek beforrasztásával. Ezt legegyszerűbb úgy megállapítani, hogy a motorburkolat levétele után megmarkolod a kábelköteget, ha recseg, akkor lehet javítani :( Próbáltam a hibáról képet is becsatolni, hogy hol van a probléma.

Illetve érdemes az egr, egr hűtő és a folytó csappantyú alapos kitisztítása, mert megszorulásuk tönkrementelhez vezethet és elég drága hozzá.

 

Na, de szívtatok itt alkatrész beszerzési forrással ajánlanék kettő boltot és egy bontót is.

SN-CAR 2010 kft Kaposváron, postáz is, de nincs utánvét.

Autó-Kun Érden.

 

Mint ők Daewoo-Chevys (2005-ben vettük a Lanosunkat), ajánlom a forum.chevyklub.hu oldalt is, valamint a facebookon a Daewoo-Chevrolet alkatrész adok-veszek és Magyar Daewoo-Chevrolet Klub (www.chevyklub-hungary.eu) oldalakat.

 

Nem biztos, hogy sűrűn ellátogatok ide, de a fenti forumon megtaláltok josh becenévvel.