Dr. Klíma (X) 2017.03.23 0 0 4181

Kevés ennyire figyelmes és a legjobb tudása szerint alaposan körbejáró ügyféllel találkozni. Sajnálom, hogy így alakulnak a dolgaid. Egy ékes példája annak, hogy mennyire kiszolgáltatott az ember... Én mindenképp ragaszkodnék a számlához, munkalaphoz és a szerelő fényképes kék kártyájának felmutatásához. Ha nincs neki, akkor nem is engedném, hogy hozzáérjen a rézcsőhöz. Ha engedékeny leszel, akkor a legvégén Te fogsz csak rosszul járni. A papírok nem oldják meg a minőségi munkavégzési gondokat, azok csak arra jók, hogy probléma esetén legyen egy kis kapaszkodód. A beltéri szerelést és anyagfelhasználását látva nem mondanám "klímaszerelőnek" akárki is csinálta. A kültéri csövezés is siralmas... nem lesz szép a végeredmény.

 

Fordulj a klímaberendezés magyarországi, gyártói képviseletéhez. Mond el a problémád a berendezés papírozásával, beüzemelésével, garanciális aggályaiddal kapcsolatban.

 

kitartást...

Előzmény: horakulum (4180)