Ezekre semmi infó sincs sehol!
...
Tényleg kerestem az oldalukon, de nyoma sincs!
1. A schengeni övezeten kívüli utazás esetében kattintson az utas neve mellett található „Utas adatainak beírása” gombra, és adja meg a szükséges adatokat.
...
2. Ha a schengeni övezeten belül utazik, nem kell megadnia az utas és az úti okmány adatait, mert ebben az esetben nem gyűjtjük ezeket az adatokat. Kattintson az „Utasfelvétel” gombra, és folytassa a műveletet.
https://book.wizzair.com/hu-HU/useful_information/guide_online_checkin
Attól függetlenül a telefonos szolgáltatásnak a díja mellett a minősége is lehetne emelt. Ha nagyon ráérnék, írnék nekik egy panaszt, hallgassák vissza a beszélgetést (dátum, időpont), majd ajánljanak fel valami néhány Wizzair-pontnyi fájdalomdíjat.