Dydand Creative Commons License 2017.06.12 -1 0 2779

Azt kell mondjam jól döntöttél, hogy már nem dolgozol a kereskedelemben. Nem, nem a Pennynél, a kereskedelemben. Nem Neked való, ahogy be is láttad.

Több olyan dolgot is írsz a hozzászólásodban, ami nagyon nem pontos.

Egy percre sem lehet megállni - Te írod. Miért nem? Meg lehet állni, ha így láttad, akkor a vezetőd (ÜV) nem volt a helyzet magaslatán. De az is lehet, hogy a TV nem volt ott a szeren, amikor a beosztható órákat tervezte... Személyesen ismerek több olyan boltot, ahol közös reggeli, délelőtti/délutáni kávé, több cigiszünet is mindennapos rutin.

 

Az viszont alapvető baki, hogy probléma Neked az, ha a vevő (Vásárló) valamit kérdez tőled, akkor.... hogy is fogalmaztál? "akkor elmondod neki, hogy hol van, de oda már nem vezetheted". Nos a Pennynél alapvető szabály az, hogy nem elmondani kell neki, hanem oda KELL vezetni a Vásárlót... (az a fránya három plakát az étkezőben, amit nem is olvastál el amellett, hogy erről -ezek szerint- nem is kaptál oktatást....)

 

Kasszamunka: ma Magyarországon minden egyes cég, ahol pénzzel kell foglalkozni anyagi felelősséget vár el azoktól a Munkavállalóitól, akik a pénzével dolgoznak. Ha hiánya van akkor azt be kell fizetnie, ha többlete, azt nem tarthatja meg. Ez nem Penny sajátosság, a LIDL, Aldi, SPAR, Coop, Tesco, CBA, Real -stb- ugyanezt és ugyanígy alkalmazza, ergo mindenhol ez a helyzet.

 

Plusz egy dolog a végére: ha Neked a Penny a "100% költséghatékonyság" és "nagyon keményen meg kell dolgozni" (Téged idéztelek), akkor mit szólnál ahhoz, ha azt mondanám egy Aldi vagy egy LIDL sokkal többet vár el a pénzéért...?

Most hirtelen csak ennyi.

Előzmény: Shandro (2778)