evita88 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 468

Szia!

Picit rég jártam itt csak most olvastam kérdésed. Én beleírtam a panaszba, hogy mi az igényem nem emlékszem, hogy lett volna ilyen menüpont. Telefonálási ktg-et nem térítette meg, mert eleve úgy lett beállítva, hogy csak azért kapom vissza, mert ők látják, hogy rögtön észrevettem, hogy hibáztam, amit abból látnak, hogy rá pár perccel már hívtam is az ügyfél szolgálatot, úgyhogy kivételesen megkegyelmeznek. Viszont semmit sem vontak le abból az összegből, azt egy az egyben wizzair pontokban kaptam meg a számlámra ilyen "lejárat nélküli" formában. 

A fogyasztóvédelemnek itt írtam: https://www.fogyasztovedelem.hu/Varia_x/levelek.htm itt nincs külön osztály megjelölés.

Lehet már régen vissza is kaptad a pénzed, de azért gondoltam leírom :)

Előzmény: goldos (461)