irsaiolivér Creative Commons License 2017.08.18 -1 1 472

Sziasztok!

 

Újabb szimpatikus dolog (?), vagy már volt róla szó? Nem olvastam vissza. Mások okulására írom csak!

Nem tudom, hogy csak én szaladtam e bele, de lehet, hogy egy újabb a "figyelmetlenség, megszokásból foglalók" sziv@atása  történik. Ha jól emlékszem a foglalás lezárása után a fizetésnél addig nem tudtunk tovább menni, amíg ki nem választottuk a fizetési módot. Az ember ugye már megszokásból várná azt a fület, hogy beikszelje, hogy hitelkártya.

Most alapból a banki utalás van beállítva, még azt sem mondom, hogy egyértelmű az alapértelmezett fizetési mód beállítása.(Meg ugye ki akar manapság utalgatni, amikor mindenki bankkártyára kapja a fizetést, ha meg nem, de akkor is van legalább egy kártyája...)

Ha az ember most a fizetések ablaknál tovább megy, mert ugye szokatlan az újabb módosítás és csak jön majd a megszokott választási lehetőség akkor szépen megszí...-ta.

 

Vagy utal vagy újra kezdi a foglalást, persze a kedvezményes árú jegy akkor már banki utalásos foglalásnál elkelt..., úgyhogy jó eséllyel megszí..-ta az ember (jó) néhány ezer forinttal...

 

Rettentően gyanús a dolog, ugyanis a gyakori kérdések közt ott virít a kérdésre a válasz: "Mit tehetek, ha a banki átutalást választottam, de bankkártyával szeretnék fizetni?" Persze rettentően cinikus a válasz, mert választotta a franc...alapnak állítottátok be. Máshol háromszor megkérdezik, hogy BIZTOS, hogy nem akarsz még rózsaszín tuk-tuk transzfert vagy hintóval kimenni géphez?, itt persze nem volt kérdés tovább lépés előtt...

Tehát vagy már többen belesétáltak a dologba, vagy alapból egy akna, amire már alapból feltöltötték a nem túl szimpatikus cinikus választ...

 

Egyáltalán miért van alapértelmezett fizetési mód? És ugyan miért nincs vissza gomb, ha az ember meggondolja magát.

A CBA-ban sem küldenek vissza a pénztártól, hogy rakjam vissza a kenyeret és vegyem le a polcról újra, ha mégsem készpénzzel akarok fizetni, hanem kártyával.

 

Persze várna az ember egy fejezd már be a foglalásod te barom, ha már elkezdted e-mailt. Ahogyan az szokott lenne, ha lezárás nélkül kilép az ember. "Elmentettük neked, hogy befejezhesd..." Na itt ilyesmiről szó sincs. 

Most kezd újra, de garantáltan többet fogsz fizetni...

 

Sokat tehet ez a cég arról, ha az alattomos dolgai miatt szépen konzekvensen elszokik tőlük az ember...