m24-12 Creative Commons License 2017.09.16 0 0 488

kedves wizzair-osok !

korábban irtam az esetemről ,EVITA88 segitségemre volt a hozzászólásával amit utólag újra köszönök .

a lényeg röviden: törölték az én hibámból  wizz foglalásom 2017 ápr elején, és e hónap 09 14 -én kaptam vissza az átutalt pénzem.

mindenkinek azt ajánlom ha bármiféle visszafizetési reklamációja van akár a wizz vagy az utas részéről NE TELEFONÁLJON az emelt dijason csak pénzkidobás, és nem reagálnak sem email-ra sem a telefonra ! nekem 17000 ft-om  ba került amit nem téritettek vissza... wizz   panasz oldalon kell irni ,arra rendszerint válaszolnak, igaz várni kell rá.és a  fogyasztovedelem.hu

persze lehetnek másféle problémák is amikor kell telefonálni akkor ajánlom

ezt a számot, felveszik 36 1 677 7505