m24-12
2017.09.16
|
|
0 0
488
|
kedves wizzair-osok !
korábban irtam az esetemről ,EVITA88 segitségemre volt a hozzászólásával amit utólag újra köszönök .
a lényeg röviden: törölték az én hibámból wizz foglalásom 2017 ápr elején, és e hónap 09 14 -én kaptam vissza az átutalt pénzem.
mindenkinek azt ajánlom ha bármiféle visszafizetési reklamációja van akár a wizz vagy az utas részéről NE TELEFONÁLJON az emelt dijason csak pénzkidobás, és nem reagálnak sem email-ra sem a telefonra ! nekem 17000 ft-om ba került amit nem téritettek vissza... wizz panasz oldalon kell irni ,arra rendszerint válaszolnak, igaz várni kell rá.és a fogyasztovedelem.hu
persze lehetnek másféle problémák is amikor kell telefonálni akkor ajánlom
ezt a számot, felveszik 36 1 677 7505 |
|