gunji jackdaw Creative Commons License 2017.11.08 -1 1 16242

Üdv!

 

A következő hozzászólással sem vitát, sem más egyebet nem szeretnék generálni, csak megpróbálni megérteni a logikát a cég tevékenységében. Előzetesen belegondolva nem hiszem, hogy könnyű lesz.

- Ma délután Kelenföldön indulásra vár 4736 és 8506. Indítják az előbbit, majd a kijáratnál félre is áll, hogy a másikat elengedje. :o Hogy még véletlenül se az állomáson várjunk a sorunkra, pl. az esetleg későn érkező utas is fel tudjon szállni.

- Kelenföldön pár napja le van zárva az 5-6. vágányok közötti metróba vezető lépcsőlejáró, láthatóan beázás miatt (víztócsa a lépcsőn). Azt most hagyjuk, hogy majd' két hete nem esett az eső, a galambok meg - gondolom - nem csinálnak ekkora tócsát reggelre. Szóval ha már zárva a lépcső (önmagában nem ez a baj), akkor a reggeli tömegnyomoros elővárosi vonatokat mért nem az 1-4. vágányok valamelyikére engedik be, hogy ne kelljen az egy szem keskeny mozgólépcsőnél sorba állni? Hogy esetleg ne teljen tíz percbe, míg az ember lejut a metróba. És akkor még az utasszámlálók is rossz helyre állva akadályozzák a haladást.

- Lehet tudni, hogy a 30a/40a-n most már maradnak a Halbik még (legalább) másfél évre? Bevallom, nem szeretem őket, szvsz rosszabbak a régi Bhv-knél is (nulla kapaszkodási lehetőség, magas peronszint, lépcső túl meredek, legalább egy fok hiányzik, az ajtónyitásnál vigyázni kell, mert visszacsapódik (megtörtént), így az utascsere lassú és körülményes, menet közben az ajtók nyithatók és ki is nyílnak (megtörtént), ami 120-nál nem túl egészséges, ha valaki kiesik). A logikát ott nem látom, hogy pl. Veszprémbe egy kevés megállós járatra félig üresen Flirt jár, de az elővárosi 'falusi' mindenhol megállós Halbikon tömegnyomor van és ingyenes szauna. Egyáltalán nem sajnálom tőlük a Flirtöt, csak ez inkább elővárosi nagy tömegbe való a sok ajtóval, gyors utascserével, a Halbik meg pont hosszabb útra, amikor a kevesebb utas kabát nélkül le tud ülni és kényelmesen utazni.