ketni Creative Commons License 2017.12.13 0 0 113

"A Szentkorona Kosdi Tamás szerint komoly hamisításokon esett át a zománcképek cseréivel, de a hieroglifák igazolják a hun-szkíta szakrális szellemiséget, amely jelen volt a Szentély képén is."

 

Úgy tudom, hogy Kozsdi szabadkőműves parlamenti ötvöstárgynak is nevezte a Szentkoronát.

A hieroglifák a Szentkoronán így azt is igazolják, hogy Kozsdi egy veszélyes kókler.

 

"Ami a magyar hieroglifákat illeti, azokat én is nagyra értékelem, és talán számíthatunk támogatókra, (az MTA kivételével), jelentős kutatóknál itthon is, és talán külföldön is?"

 

Tény, hogy nagy lendületet adna a kutatásoknak, ha külföldön is komolyan vennék Varga Géza eredményeit.

Az ő szellemében kereshetnék és meg is találhatnák azokat a jeleket, amelyek esetleg rávilágítanának a hieroglif és egyéb jelek időbeli és térbeli kapcsolatára.

Nem egyszerű a képlet, hiszen magyar kultúráról van szó, ami önmagában kizárja, hogy komoly állami támogatás szóba jöhessen.

 

Az is jól jöhet, hogy kopt magyarországi püspökség alakult nemrég. Vettek maguknak egy templomot.

Az újdonsült püspök akár még segíthet is.

 

"Az egymástól távoli képek nagy pontossága, közvetítő képet feltételez?"

 

Ábrázolási hagyományról nem lehet szó? Máshol is lehetnek esetleg még fel nem fedezett párhuzamok.

Ha ábrázolási hagyomány, akkor a hagyománynak forrása is kell, hogy legyen valahol.

Ezen a forrásvidéken a jelek jelentésével is tisztában kellett lenniük, különben miért ábrázolták volna ezeket pl. a Pantokrátor öltözékén szinte rejtjelezve. Régi tudással öltöztették fel úgyszolván az Urat.

Előzmény: karacsányi (112)