toregene Creative Commons License 2018.01.03 0 0 522

Sziasztok!

Segítséget, tanácsot szeretnék tőletek kérni.

Van februárra 3db Bp-Milánó és ugyanennyi vissza jegyünk a wizz-nél, amit módosítani kellene, mert az utunk időpontja megváltozott. A baj csak az, hogy a visszaútra (november) nem indítanak járatot, vagy még nem elérhető a foglalás. Háromszor beszéltem az ügyfélszolgálattal, volt levélváltás is, de nem segítettek! A módosítás is nagyon drága lenne, de a törlésnél majdnem 80e forintot kéne fizetnem pluszban fölöslegesen. 110 volt a 6 db jegy, a poggyászjóváírást nem kaptam vissza cashben, hanem a wizz egyenlegre tették... és most ott vagyok, hogy nem tudom módosítani a foglalást, mivel a viszauútra nincs járat és nem engedi a rendszer. Most mit tudok tenni?