Sziasztok!
Mint korábban, most sem kötözködésből, meg hasonló okokból írok, csak érdekelne:
Lehet tudni, mi történt ma reggel az elátkozott Érd Nagyállomás-Alsó-Tárnok háromszögben, ami miatt nagyállomásról alsóra 40 perc alatt ért át a vonat?
Van valami gubanc Kelenföldön is, hogy egyszerre csak egy vonatot tudnak fogadni iránytól függetlenül?
Lehet tudni, hogy miért kell a G43-t Tárnokról óra tíz körül indítani, miközben az S42 negyedórát-húsz percet vár rá, s utána indulva kénytelen lépésben követni Kf-ig?
Ha mindennap ennyire elverődik a menetrend, tényleg nem 'tök mindegy, hogy a fehérvári megáll-e Érd-alsón?
Lehetne kérni Érdre is hangos utastájékoztatást késés esetére?
Lehetne módosítani az S42-es műtyúk programját, hogy ne mondja be, hogy megáll Kastélyparknál/Budafokon? (Engem nem zavar, csak azt, aki egyszer majd ott akar leszállni. De hát legfeljebb majd fizetheti a büntit Tárnokon.)
Megoldható lenne, hogy az állomáson áthaladó vonat vezetője ne könyököljön a kürtre, nem valamiféle perverz vicc miatt lógnak fürtökben az emberek a peronon, hanem mert tényleg akkora igény lenne a vonatra, csak harmadannyi áll meg, mint eddig?
Megoldható lenne, ha kicsit jobban figyelnének a fűtésre, hogy ne legyen 25-30 fokos szauna a vonaton? Amúgyis elvileg a kinti hőmérséklethez öltözködik mindenki.
Ha már nem szabad dohányozni a peronokon - amúgy nagyon helyesen -, nem lehet az ezt be nem tartókat szankcionálni is, legalább a központi állomásokon?
Tényleg ennyire nincs pénz a cégnél, hogy a peronon mínusz 5-10 fokban havat lapátoló szakinak nem jut megfelelő védőöltözet sem?
Köszönöm.