misi967 Creative Commons License 2018.03.30 0 0 9090

ugyanannyi tömegű "vasat" le kellett volna adni helyette (a selejtezett járművek után kötelező alkatrész vissznyereményezés, hulladékvas vissznyereményezés volt), de mivel ennyi ócskavasat még a MÁV berkein belül se lehetett csak úgy összekaparni, volt a másik út, az oktatási modellé átminősítés. Igy maradt meg egy.

 

 

Én iszom szavaitokat,csak erre a ócskavas hivatkozásra előjön 1 olyan hogy: a 90-es évek elején még politikai cirkusz is volt hogy a MÁV saját hatáskörben szétvágott 2000db vagont(érdekes az is hogy pont egy kerek szám jött össze)amiben elég nagy szórást látok tonnák viszonylatában....arról már nem is beszélve hogy volt arról is szó hogy szétvágás nélkül adtak el egyben--áron alul-- akkori filléres hulladékvas áron ... (pár zseb meg is telt belőle tuti... :) most meg olvasok egy 100tonnás óriási problémát ,mint kifogást. Mára már biztos az,de a 90években az áron aluli 80filléres hull.vas ár mellett ez nem lehetett probléma.Az tisztán világos és érthető hogy olyan gép felújítását támogatják ami hoz is a konyhára,ezzel kár bárkinek is vitatkozni.

 

 

 

Előzmény: fantal (9081)