A legendázás onnét indult, hogy már 1998-ban üzembe akarták helyezni. Most már 2005 lett belőle? :))))
Ja persze a fene emlékszik... :)
Nem csak a használható hengerfejek mentek valamely Csörgőbe, hanem a motor minden alkatrésze és azok az új alkatrészek is, amiket a Noszi vett a géphez.
Ha felélesztették volna, ugyanaz lett volna a sorsa, mint a 242-es gőzösnek. Az is mennyit ment azután, hogy 220 milliót ráköltöttek? Volt 12-13 útja? Az ilyen egyedi, újkorukban is nehezen kezelhető, kis példányszámban gyártott járművek nem üzemeltethetők rentábilisan.-
Ezt pont a 242-es mutatta meg, nem véletlen, hogy a Braun által Bölcsek Kövérének nevezett személy leváltásához vastagon hozzájárult az, hogy a MÁV kiadott 220 milliót egy hasznavehetetlen nosztalgiajárműért. (Aminek a felújítási költségét 1999-ben 60 millióra becsülték - ebből lett 2003-ra 220 miska...)