jcsanad Creative Commons License 2018.05.18 0 0 592

Köszönöm!

 

Most jobban utána nézve látom, hogy hiba volt a német cégtől megvennem az autót. 

Azért bizakodó vagyok még. Ez nem egy kis sufni cég akik roncsokat hoznak be, majd eladják patika állapotúként. Mind a német, mind a magyar cég a neten fellelt adatok szerint komoly forgalmat bonyolít le, valamint az ember benyomása is az, hogy egy pörgős korrekt társaság, aki nem az üzletszerű átverésből él. (ha lehet ilyet mondani egy autókereskedőre)

 

Talán egy ekkora cégnél már a presztízs veszteség lehetősége rosszabb, mint hogy kifizessék nekem a javítást. (aztán lehet hogy bilibe lóg a kezem közben...)

 

Eddig 3 helyen voltam:

 

LandH: megnézték a hibakódokat, első hengersor katalizátora kuka elvileg, valamint volt még egy hibakód a hőfokjeladó vezetékezésére vagy valami ilyesmire, arra azt mondták, hogy valószínűleg a szenzor a rossz. Törölték a hibakódokat.

 

Murányi: megnézni nem néztek semmit, de adtak ajánlatot a katalizátor cserére, illetve egy hozzávetőleges ajánlatot hibakeresésre

 

Autopalace Buda: próbaképp bementem, de nem vettek komolyan :)

 

 

Ma mentem vele kb 100-120 km-t. Ebből 40 km volt autópálya. A melegedést jelző piros hiba nem jött elő, viszont a check engine újra felvillant a jeltörlés után 30-40 kmre. A fellelt infók alapján igaza van granturismonak és a katalizátor valamint a magas motorhőmérséklet probléma két egymástól külön dolog. (csak érdekes, hogy egyszerre jöttek elő) A motorhőm. remélhetőleg csak szenzor vagy termosztát. A katalizátor pedig cserés sajnos...

 

Holnap viszem Erdőkertresre, kíváncsi vagyok ő mit mond.

 

Egyébként 2 éve készülök erre a kocsira, sokat megnéztem (úgy tűnik sikerült belenyúlnom), és olyan mint amire számítottam, vagy még jobb. Nagyon kényelmes, a motor erős, szép hangja van, belül patika fa-bőr stb. A navis fejegység tökéletesen teszi a dolgát, bluetoothos telefon műkszik, szóval minden nagyon szép és jó, csak ne kellett volna az autópályán 15X megállnom :(

 

Üdv,

Csanád

Előzmény: gsis (591)