Szia!
Teljesen igazad van, hiszen a busz Gödöllőről fordul vissza és az itt várakozó utasokat időben el kell szállítania.
Viszont több mint 15 utas aki érvényes menetjeggyel rendelkezett szeretett volna eljutni Gödöllőre. A MÁV azt vállalta, hogy Isaszeg és Gödöllő között pótlóbusz szállítja el az utasokat, a logisztikai kivitelezés a MÁV feladata az utasé pedig az, hogy felszálljon a pótlóbuszra.
Azzal hogy megvettem a jegyet és felszálltam a vonatra szerződést kötöttem a MÁV-al, hogy eljuttat Gödöllőre isaszegi pótlóbuszos átszállással. A szerződésnek viszont a MÁV nem tett eleget.
Véleményem szerint megfelelő utastájékoztatással ez a helyzet elkerülhető lett volna, már a Keletiben be kellett volna mondani, hogy ha a vonat késik akkor a pótlóbusz nem várja be. Ilyen esetben az utas is tud tervezni és más közlekedési formát választani (HÉV, volán busz, telekocsi).