Szia!
Nekem nem azzal van a problémám, hogy a MÁV megváltoztatja az üzletszabályzatát, sőt szerintem nagyon jó hogy az új szabályzathoz az utasok is hozzászólhatnak.
Véleményem szerint a 4 órás változtatás sok utast fog érinteni, ezt időben kommunikálni kell az utasok felé is.
Pozitív példa az üzletszabályzat módosításának kommunikációjára:
2018. szeptember 1-től a MÁV - HÉV vonatain a jegyvizsgálónál nem lehet jegyet venni ha az utas olyan megállónál szállt fel ahol van jegypénztár/automata. Minden egyes HÉV kocsiban ki volt plakátolva a változtatás és 30 nap türelmi időt hagytak az utasoknak.
Szívesen látnék kiplakátolt hirdetményeket a vonatokon, hogy tisztelt utasunk december 9-étől változik az üzletszabályzat a 100 km alatti jegyek csak 4 órán keresztül lesznek érvényesek.
Körülbelül 3000 db A4-es lapot kellene kinyomtatni és a takarítóknak megmondani hogy a takarítás során minden kocsiba ragasszanak ki egyet, minimális lenne a költsége.
Ezért is szükséges, hogy minél többen írjunk észrevételt a uzletszabalyzat@mav-start.hu email címre.