azigazifajvedo Creative Commons License 2018.11.15 -1 1 16332

Szia!

 

Nekem nem azzal van a problémám, hogy a MÁV megváltoztatja az üzletszabályzatát, sőt szerintem nagyon jó hogy az új szabályzathoz az utasok is hozzászólhatnak.

 

Véleményem szerint a 4 órás változtatás sok utast fog érinteni, ezt időben kommunikálni kell az utasok felé is.

 

Pozitív példa az üzletszabályzat módosításának kommunikációjára:

2018. szeptember 1-től a MÁV - HÉV vonatain a jegyvizsgálónál nem lehet jegyet venni ha az utas olyan megállónál szállt fel ahol van jegypénztár/automata. Minden egyes HÉV kocsiban ki volt plakátolva a változtatás és 30 nap türelmi időt hagytak az utasoknak.

 

Szívesen látnék kiplakátolt hirdetményeket a vonatokon, hogy tisztelt utasunk december 9-étől változik az üzletszabályzat a 100 km alatti jegyek csak 4 órán keresztül lesznek érvényesek.

 

Körülbelül 3000 db A4-es lapot kellene kinyomtatni és a takarítóknak megmondani hogy a takarítás során minden kocsiba ragasszanak ki egyet, minimális lenne a költsége.

 

Ezért is szükséges, hogy minél többen írjunk észrevételt a uzletszabalyzat@mav-start.hu email címre.

Előzmény: M44-419 (16324)