dutrancs Creative Commons License 2018.12.13 0 0 16415

Kiegészítés!            A T-100M-nél ,mert ez a pontos neve a gépnek,A vezérmű tengely bütykeit megváltoztatták.A szívó szelepek átmérőjét is változtatták a szívócső átmérőjét szintén.A dekompresszor is nagyobbat emel ,mint az elődjénél.Az SZ-100-as motornál a porlasztónak három furata van ,míg a T-100-nál öt! A kip.cső végére fedelet tettek ,hogy ne essen bele ,állóhelyzetbe a csapadék.Alapjáraton csak két henger működik,részben takarékossági okok miatt.(második,és harmadik henger leáll,mert az adagoló elem kiképzése szélesebb.) Ezen már van elektromos indító motor ,míg a másikat csak karral lehetett indítani.Az SZ- 100-nál 175 re kellett állítani a porlasztót ,addig ezen ,már 200-210 bárra!!

Előzmény: dutrancs (16414)