Morti08 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 681

Az alábbiakban idézek egy hozzászólást a Wizz air topikból, száma 56333. Múlt év végén volt szó a témáról, sajnos mások is hasonló cipőben jártak. Ne hagyd magad lerázni, a Wizz a hunyó, nem a Booking!

 

"Szia, panasz és általános kérdések szóval jól csináltad csak nyilván leszarják.
Ha még mindig nincs válasz írj új panaszt és ezzel együtt vidd tovább a Fogyasztóvédelemhez. 

 

Illetve most találtam a Wizz honlapon ezt:
"Ha nem elégedett a panaszkezelési folyamattal vagy annak eredményével, használja az Európai Bizottság online vitarendezési platformját.

További információk:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Az online vitarendezési platformon a kereskedő adatainak megadásakor azodr@wizzair.come-mail-címet tüntesse fel. Ezt az e-mail-címet kizárólag a fent említett vitarendezési platformon keresztül beküldött panaszok kezelésére tartjuk fenn. Az egyéb panaszokra vagy más e-mailekre ezen a címen nem tudunk reagálni."

 

Nem tudom próbálta-e innen valaki?

Előzmény: totti72 (680)