gunji jackdaw Creative Commons License 2019.05.08 0 0 16411

Köszönöm az infót, olvastam a Talentes gondokról (pl. itt). Megértem a helyzetet, s ha ez van a háttérben, akkor szvsz a cégnek a belső kommunikációján (is) kellene valamit javítani, mert helyben a 'személyzet' is sokszor csak azt mondja, hogy nem tudják, mi a gond, de hivatalosan két kocsival kellene kiadni. Írhatnám, de nem tudom, erre mi a belső policy, nem szeretném, ha hátrány érne bárkit emiatt.

Persze lehetne menni korábbi vonattal, de ki tudja, csatlakozás hogy lenne rá, vagy lehetne számolgatni, hogy ha Martonban a többség - aki megtehetné - a G43-t választaná a Z30 helyett, akkor az érdiek is talán felférnének egy szóló Flirtre. De szerintem inkább utasszámlálást kellene tartani, a korábbi lezárás és a menetrend változásai miatt biztosan változtak az utazási szokások/igények is. S inkább ahhoz igazítani, ha már dinamikus utasszám-növekedésről regélnek. Mindenesetre az egész egy jó kis agytorna lehet. :)

 

És igen, volt a Halbis részben egy kis csúsztatás, de leszálláskor tényleg visszacsapódott kicsit az ajtó és a lépcsőt is kicsit csúszósnak éreztem az esőtől, szóval tényleg nagyon oda kell figyelni a leszállásnál. Viszont ami tetszik bennük, az a fűtés: jobban el lehet bennük lenni kabátban is.

A biciklis utakért max respect, nem lehet könnyű egy biciklivel fel vagy leszállni.

Előzmény: István Gyuri (16410)