Törölt nick Creative Commons License 2019.08.11 0 0 153

Sziasztok! 

Korábban kaptam segítséget tőletek anno w208-as autómmal kapcsolatban, most egy w203 -van (M271) és nagy a baj, senki nem tudja megmondani, hogy mi a hiba oka. Több szervízben is járt az autó, többek között Visz-en és utoljára a Szigetszentmiklósi BOSCH szervizben. A jelenség: erőtlen az autó és sokat fogyaszt a hiba tárolóba ezt írja be: "2029 Keverék adaptáció felső határérték elérve - szakadt". Az utóbbi időben cserélve lettek: vezérlés ,vákuum csövek a kompresszor alatt, légtömegmérő (marelli új és utána egy gyári használt, ez maradt rajta), lambda szonda (első) , kompresszor nyomás szenzor, külső nyomás szenzor, levegő hőmérséklet szenzor, másodlagos levegő pumpa, másodlagos levegő szabályozó szelep. A rendszer meg lett nyomatva levegővel, nem ereszt sehol. A gyertyákat is cseréltem, illetve a benzin szűrőt. A benzin nyomás is mérve lett :3.8 Bár. A hengerekben egyforma és jó a kompresszió. Gyakorlatilag az ismert hibákat kiszűrtük. A STAR-al lett csinálva egy teljes adaptáció, de ez sem segített. A generátor is rendbe lett téve , új fesz szabályozót kapott, alapjáraton 13,6V fordulaton 14,2V a töltés. AZ akksi 3 hónapos benne. Két szerelő is az esetleg eltömődött vagy elfordult katalizátorra gyanakszik, de az nem zörög, vagyis szét elvileg nem esett. Azt még nem tudom, hogy lehetne megnézni, hogy azzal van-e a gond? Bármi ötlet tapasztalat jól jönne!  Köszönettel!! T.