Üdv újra!
A mai nap sikerült beindítani, két hónap vér és izzadtság után.
A legutóbbi bejelentkezés óta megette a benzinpumpát, szóval kapott a zsír újat (lenyűgöz, hogy ennyi mindent kapni hozzá újonnan).
A gyújtás el volt forgatva 180 fokkal, ezért nem indult már miután minden gubancot kibogoztunk.
A hangja egy kicsit kopogós, nem valami kellemes, le is fullad gáz/szivató nélkül. Cserébe hihetetlen jól beindul (pöcc-röff, az 1.3 CDTi C corsánk ehhez képest úgy indul mint egy haldokló öszvér)
Holnap visszarakom rá a levegőszűrót, feltöltjük vízzel, még pár apróságot megcsinálunk és megpróbáljuk fülre finomhangolni a gyújtást, ahogy csak tudjuk.
A fránya gyűrűzést szerintem nem ússza meg, de az előző tulaj talált otthon egy eredeti szettet érintetlenül becsomagolva.
Ha már úgyis tömítést kell rajta cserélni, akkor meg még a szelepeket is felcsiszoltathatjuk, ha szükséges.