Mária Takács Creative Commons License 2019.09.13 -1 0 16440

Augusztus 20.-án a RÁBA IC-vel Budapestre utaztam, mivel 72 éves vagyok, csak helyjegyet váltottam. Nem sokkal Budapest előtt a MÁV zrt kalauza, mivel nem tudtam felmutatni a személyi igazolványomat összesen 8000Ft-ra birságolt meg/megjegyzem, hogy a már meglevő jegyem is újra fizettette/ 26-án a Szombathelyen levő irodájukban bemutattam az igazolványomat, jegyzőkönyvet vettek fel és azt közölték, hogy Budapestre küldik, és onnét várhatom a pénzem, ami a mai napi, szep.11.-ig nem érkezett meg.A büntetést/az legyen a kalauz utolsó öröme/ kártyával fizettem, mint Önöknél az összes internetes vásárlásomat és eddig jegy visszamondás esetén is mindig vissza tudták utalni a pénzemet, most miért nem? Nem az anyagilag jól megbecsült nyugdíjasok közé tartozom, így nekem az a pénz, nagyon hiányzik, e hónapban még nem tudtam kiváltani a gyógyszereimet sem. Kérem, sőt követelem a pénzem haladéktalan visszaszolgáltatását. Bocskayné Takács Mária

 

Tisztelt Bocskayné Takács Mária!

 

 

 

A MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatának küldött megkeresését köszönjük. Tájékoztatjuk, hogy észrevételét kivizsgálás és válaszadás céljából továbbítottuk illetékes munkatársaink részére, válaszuk  megérkezéséig szíves türelmét kérjük.

 

 

Tájékoztatjuk továbbá, hogy Ügyfélszolgálatunk válaszadási határideje 1 hónap. Természetesen munkatársaink igyekeznek minél előbb megválaszolni észrevételét.

Kell ehhez még valamit hozzátenni?