bi-02 Creative Commons License 2019.12.03 0 1 9169

Ha valaki tud pontosítani, ne tartsa magában.

 

Nem tartom, de korábban már biztos beírtam :)

 

M63,001 1990.05.15. Geislinger tengelykapcsoló olajfolyás- nem javították meg

M63,002 1989.05.23. Tűzeset miatt javítás nélkül félreállítva

...

M63,004 1985.01.07 Főgenerátor törés. Hosszas huzavona és pereskedés után  "S" 1988.08.25

M63,005 1989.06.12-től letétbe helyezve, majd 08.01-től javítás nélkül félreállítva. Ebből épült fel a 009-es, a személyzete át is ült rá.

M63,006 1979.03.27.Bal 4-es görgős emelő berágódott, vezérműtengely sérült........közben Északiba szállítva D4-re............"S" 1987.09.09.

M63,007 1979.11.30. Bal 8-as hajtórúd csapágy törés, a motor nem forgatható.......u.a.,mint 006

M63,008  1982.09.23. Főgenerátor csapágy melegedés miatt megállt. 1982.09.30-tól főgépcsoport cserére vár..."S" 1987.12.22. 

M63,009 1990.04.13. Geislinger tengelykapcsoló olajfolyás, gázolajtartály repedt. - javítatlanul félreállítva.

M63,010 1989.11.17. Főtengely törés miatt javítás nélkül félreállítva

 

Tehát gyakorlatilag csak a hármas volt üzemképes.

Előzmény: Törölt nick (9167)