Ha valaki tud pontosítani, ne tartsa magában.
Nem tartom, de korábban már biztos beírtam :)
M63,001 1990.05.15. Geislinger tengelykapcsoló olajfolyás- nem javították meg
M63,002 1989.05.23. Tűzeset miatt javítás nélkül félreállítva
...
M63,004 1985.01.07 Főgenerátor törés. Hosszas huzavona és pereskedés után "S" 1988.08.25
M63,005 1989.06.12-től letétbe helyezve, majd 08.01-től javítás nélkül félreállítva. Ebből épült fel a 009-es, a személyzete át is ült rá.
M63,006 1979.03.27.Bal 4-es görgős emelő berágódott, vezérműtengely sérült........közben Északiba szállítva D4-re............"S" 1987.09.09.
M63,007 1979.11.30. Bal 8-as hajtórúd csapágy törés, a motor nem forgatható.......u.a.,mint 006
M63,008 1982.09.23. Főgenerátor csapágy melegedés miatt megállt. 1982.09.30-tól főgépcsoport cserére vár..."S" 1987.12.22.
M63,009 1990.04.13. Geislinger tengelykapcsoló olajfolyás, gázolajtartály repedt. - javítatlanul félreállítva.
M63,010 1989.11.17. Főtengely törés miatt javítás nélkül félreállítva
Tehát gyakorlatilag csak a hármas volt üzemképes.