Én arról beszélek, hogy a 72-esnél pont a legfontosabb részen, a vezető előtt jelentősen elvékonyodik a frontpáncél (a korai Shermanek-nél is volt ilyen probléma, ott a későbbi sorozatoknál megváltozott a dőlésszög)
Valóban ez egy gyenge pont, de azért annyira nem katasztrofális. Ezen az ábrán látszik, hogy annyira nem nagy ez a terület:
http://www.steelbeasts.com/sbwiki/images/thumb/9/9c/T72frontLOS.jpg/700px-T72frontLOS.jpg
(a számokat ne nézd, köszönő viszonyban sincsenek a valósággal, azért tettem be ezt az ábrát, mert hirtelen jobbat nem találtam)
Amúgy a britek ugyanezt megcsinálták a Challenger 1/2-nél, ráadásul a gyenge pont ott még gyengébb.
Ezek szerint az egy ennyire komoly szintű modernizáció, hogy nem csupán kieg páncélt raknak a toronyra (ill. a testre), de át is építik az eredeti páncélt?
A Leo-knál amúgy a modernizációnál/felújításnál cserélhetőek a páncélzaton belüli Cobham elemek/kazetták?
Így van, teljesen átépítették a tornyot. A Leopardnál és az Abramsnál cserélhetőek a páncélzat elemei, bár lángvágó kell hozzá. A Challengernél ha jól tudom rá van csavarozva: https://i.imgur.com/Pdx2td6.jpg A Leclerc meg a fene sem tudja. Őszintén, ez a típus nem is érdekel... :D