Jus-tina Creative Commons License 2020.02.26 0 0 720

Sziasztok, segítsetek kérlek: Wizz csoportos repülőjegyet foglaltam 04.14.-18 ra, 25 főre, Rómába. Sajnos a pánik kitört a barátikörben is. Egy kis szövegértelmezési segítséget kérek repjegy lemondás, visszatérítés esetére:

1. első részlet: 10 % foglaló. Ez bukó, ha jól értem.

2. Utazás előtt 60 nappal kiegyenlítettük a következő részletet is. Ez visszajár - hogyan, hová?

3. Utazás előtt 30 nappal (03.14.) kellene a maradékot kifizetni.

Ha nem fizetek, automatikusan törlődik a foglalás, és visszautalják a fizetéskori bankszámlára a pénzt?

 

WIZZ honlap info: 

A csoportos foglalás összegét három részletben is kiegyenlítheti:

  • A első részlet vissza nem téríthető előleg, amelynek el kell érnie a foglalás teljes költségének 10%-át. Fizethet azonnal hitelkártyával, vagy a foglalástól számított 24 órán belül banki átutalással. Ha a foglalásra több mint 90 nappal a menetrend szerinti indulás előtt kerül sor, a banki átutalással való fizetés az eredeti foglalástól számított 7 napon belül lehetséges.
  • A második részlet (a menetrend szerinti indulás napja előtt legalább 60 nappal) a foglalás teljes költségének legalább 30%-ára kell fedezetül szolgáljon. Egyébként a rendszer automatikusan törli a foglalást, a már kifizetett előleg visszatérítése pedig nem lehetséges.
  • A harmadik részletnek fedeznie kell a fennmaradó kifizetetlen összeget, és hitelkártyával vagy banki átutalással is kiegyenlíthető. A harmadik részletet legkésőbb 30 nappal a járat menetrend szerinti indulása előtt kell teljesíteni teljes egészében. Ha a harmadik részlet nem érkezik be a foglalásra a határidőig, akkor a foglalás érvényét veszti.

Ha a második vagy a harmadik részlet megfizetésére nem kerül sor az első járat indulásának napja előtt legkésőbb 60 és 30 nappal, akkor a foglalás automatikusan törlődik, a már kifizetett előleg visszatérítése pedig nem lehetséges.

 

Köszönöm a építő jellegű válaszokat!!!! :)