KVX300 Creative Commons License 2020.03.09 0 0 48391

Simán lehet, hogy a benzin miatt csinálja a dadogást. Az alkohol miatt egy gyanta szerű mocsok válik ki a benzinből (pontosabban az üzemanyagból) és pont a legszűkebb helyeken csapódik ki (lásd fúvóka). Ezt szűrővel sem lehet kiszedni, mert oldott állapotban van és csak a kis nyomású helyeken válik ki. Ha szerencséd van kitisztul, ha nem akkor szedheted szét és sűrített levegővel kell kifújkodni. A leírt tünetekből úgy veszem, hogy a kis fordulati (alapjárati) fúvóka lehet eltömődve.

 

A dadogást okozhatja még gyújtás hiba. Pl csak az egyik gyújtás megy rendesen a másik nem, mint a 650-es DR-emen. Az erősen párás levegő okozhat villamos hibákat.

 

A fordulatszám mérő nem-működése elektromos hiba, annak semmi köze a benzinhez. Általában testelési hiba szokott lenni, de az áramkörön végighaladva bárhol lehet kontakt hiba. Egy kis lelazulás, egy kis oxidálódás, egy kis vezetékszakadás (persze a szigetelés alatt, hogy ne is látszódjon), bármi lehet. Macerás megkeresni, de nem nagyon van más megoldás rá.

Előzmény: alfDR (48390)