U417 Creative Commons License 2020.04.01 0 1 427

Szia!

A 411-es jó választás. Csak az olvasmányaimból ismerem őket, sajnos az ismerőseim körében senkinek sincs ilyen gépe. Az alap változat sebességváltója az (UG1 / 11) 6 előre és 2 hátrameneti fokozattal rendelkezik. A kúszó fokozatok opcionálisak, (ahogy a 406 -osban is) tehát nem mindegyikben van. Az első és hátsó differenciálmű mindegyiken zárható. Tudomásom szerint pneumatikus működtetésű, de kis számban készítettek hidraulikus kapcsolással is. A motorok teljesítménye az évek során (1956-69) egyre nőtt, 25-30-32-34 és 36 lóerős változatok léteznek. A típusszámok utolsó 3 számjegye alapján különböztetik meg az egyes változatokat (411.110-411.160). Sok szerencsét a keresgéléshez!

 

A 417 -es a 406 -ost váltotta, 1988-1993 ig gyártották. Méreteiben és az alkatrészek többségében megegyezik az előddel. A legszembetűnőbb különbség, az a tágasabb, jobb zaj és hőszigetelésű vezetőfülke. Jelentős változás még az új UG 2/30 típusjelű sebességváltó, ami a köztes fokozatokkal és kúszó, vagy szuper kúszó fokozatokkal együtt 22 előre és 11 hátrameneti fokozat kapcsolását teszi lehetővé.

Üdvözlettel: Endre

Előzmény: iiulaszlo (426)