Törölt nick Creative Commons License 2020.04.18 0 0 35438

Ugyanez a hidegindítási probléma van most nálam is. Az enyém ejtőtartályos 1998-as verzió. Az a gond még, hogy nem jó a visszacsapó szelep és a benzint visszaeregeti teljes slunggal a benzintankba. Tehát a visszatérő ág megtelik benzinnel, és mivel ez a cső először lemegy és azután felfelé ível, hogy a tankra csatlakozzon, ott egy pangó szifonhatás alakul ki ha megállítod a motort. A meleg motor felmelegíti az ejtőtartály és ezzel kapcsolatos csöveket, természetesen a karburátort is. ezután a hűlő motor és az üzemanyag ellátó rendszerben enyhe vákuum keletkezik az előbb említett levegőző/visszafolyó csőben a pangó benzin miatt. A kicsike vákuum ezt nem tudja felszívni, de benzint sem enged az ejtőtartály a karbiba. Ezért a motor teljes kihűlés után nehezen indul, mert nincs elegendő benzin az úszóházban. Megoldás: be kell szereznem egy spéci benzin visszacsapó-szelepet, amit záróiránnyal szemben kell beépíteni a visszafolyó ágba.

Előzmény: MEB (35436)