KT1 Creative Commons License 2020.05.03 0 0 7826

A Polskit jobban szetettem mint a Ladát, volt is 1969es kormányváltós, majd egy eredeti "torinói" FIAT 125A. Na ennek az 1.6os blokkjára ráfaragtam a 2000es hengerfejet... sok 2107 tulaj fizetett pityeregve amikor kikaptak a dizsi előtt gyorsulásban! Amikor meghallották a hangját már becsöppent a pisi :D, de már nem volt visszaút. 4 leömlő+üres cső, a végén egy szétégett dupla Koppány dob. Volt aki úgy jött oda, hogy nincs az a nagypóccki ami az ő 07esét legyorsulja ! Picit benézte, 5000 volt a tandij ! (50 volt  beugro a dizsibe)  Mondjuk kellett a zsé, mert 15 litert lazán benyelte.

 

Kevesen tudják de Polskiból is volt  1.6 és 1.8 DOHC blokkos, de ez már végképp kiverte a szovjeteknél a bizosítékot! Lazán kifújta a csoda 1.6 Lada meg a 2107 nózikáját ! 

A Polski Fiat 132p összeszerelés miatt már amúgy is zabos volt Brezsnyev elvtárs... jégre tolatták a projektet.