Alfred Creative Commons License 1999.06.24 0 0 70
bagojj:
Szerintem a te érvelésed csak látszólag logikus. A "ki, ha én nem" mentalitás minden kanyart annyival vesz be, amennyivel feltételezi, hogy sikerül. Az óvatos ember pedig annyival, amennyivel biztonságos. Ma nálunk ez alatt további 20-30km/ó-val helyezik ki a táblákat. További érdekesség, hogy az út környékén folyó munkálatoknál automatikusan kiteszik a 30-as táblát a melósok védelmében, de éjszakára is kint hagyják. Ilyen pl a Budakeszi-M1 közözötti út budakeszii része. Mindkét esetben nagymértékben devalválódik a tábla komolysága.
A kanyarokban a "veszélyes kanyar" táblát kell kitenni, ami arra figyelmeztet, hogy a kanyart a megfelelő óvatossággal közelítsd meg (Ferrariban támaszd ki magad - tetőn terhelt Zukkal állj meg, és gyalog "járd le" a kanyart)
Az "úton folyó munkák" is teljesen elegendő lenne, de éjszakára, ha nem dolgoznak, a táblát el kell távolítani.
Előzmény: Törölt nick (67)