Elhiszem, hogy a kollégák hangulat-jelentése mindent gagyinak jellemzett, vagy akár még erősebb kifejezést használtak.
De nem volt igazuk.
S nem én cáfolom állitásukat, hanem maga a gép.
Mert ami igazán gagyi, az soha, egy percig sem müködik normálisan.
Az M63-asok tudtak normálisan müködni.
Sőt: amig közel-gyári állapotban voltak, tudtak "lenyügözö élmény-meneteket" produkálni,
minden rossz-hir ellenére tudtak teljes fordulós szolgálatokat nulla-hibával teljesiteni,
minden más gépet zavarba-ejtő terheléseket könnyedén-cibálva, kifogástalanul suhanva, szinte csak lebegve a sinek fölött ...
Nem, ezek a gépek nem voltak gagyik.
Gyorsan lepusztultak, a bánásmódnak köszönhetöen.
Pont erről szólt az emlitett kipufogócső-törések ügye is.
Be nem szerelt támok, lazán-hagyott bilincsek, elvakolt- s ezért nem müködö hengerek okozta vibráció, s más tervező-asztalon-kivüli okok ...
Vállalom, hogy kedveltem a tipust, talán mert megtapasztaltam a jól-müködö állapotuk tényleg
kivételes élményeit és értékeit. Is.