Viktor2533 Creative Commons License 2020.07.05 0 0 429

Sziasztok!

 

Szakmai tanácsot szeretnék kérni tőletek! Az autóm egy 1998-as Primera P11 csapotthátú GA16DE motorkodú kocsi. Nemrégibben menet közben leállt a motor, a gyújtáselosztó elromlott, se szikrát, se vezértengely fordulat jelet nem adott. Kicseréltem egy újra, igaz, kisebb eltérések voltak a kettő között, de mechanikailag szépen beilleszkedett a helyére, ugyanoda lett beállítva jelölés alapján, mint ahol a régi volt. A csatlakozók vannak máshol és a vezérlőtengelyjeladő csatlakozónak (a hosszabb, többlábas a kettő közül) van eggyel több tűskéje ( a réginek volt egy hézag középen). Viszont indításnál nem indul a motor, illetve csak puffoknak párat tompán, gyengén a hengerek, de önindító nélkül megáll a motor. Szikra van, benzin is van, érzem a szagát és láttam a hengerben állni, mikor sok indítózás próba után benéztem a gyertalyukon. Amikor elkezdek indítózni a motor fordulatszám óra kiakad maxra, majd ha pár másodperc múlva, ahogy elkezdenek a hengerek kicsit tompán puffogva erőlködni, ha egyáltalán eljut odáig, akkor lemegy 6000 fordulatra az óra, dehát köze nincs a főtengely mozgásához az tuti. Vajon merre kéne keresni a hibát? 

 

Köszönöm a választ!