Balthazor Hellman Creative Commons License 2020.07.22 0 0 23539

A korrekciót a motorvezérlő végzi.

 

A hiba oka sokminden lehet. 

 

- szívócsövek, turbócsövek ellenőrzése, (szeretnek repedni ilyen idősen, és bontóban is ritka madár... az egyik cső pl kb 90.000 huf szervizben)

- vákuumcsövek ellenőrzése,

- összes elektromos csatlakozó ellenőrzése,

- izzítógyertyák ellenőrzése, de inkább cseréje. (ettől szerintem nem rángat a motor, de ártani nem árthat)

- tüzelőanyag ellátó rendszer teljes tísztítása, mosófolyadékkal félig feltöltött szűrővel összerakni.

- levegőmennyiségmérő csere próbadarabra.

 

- ha sokáig meg akarod tartani az autót, akkor 4db felújított porlasztó... (igen ez valahol 300.000 huf körül áll meg szereléssel)

 

Ha nem találod meg a hibát, akkor a 300.000 huf kelleni fog lendkerék+kuplung cserére...

 

A Mazda MZR dízele ez esetben az rf7 eléggé diagnosztizálhatatlan...

 

Lassan egy éve egy 2016-os Tourant hajtok... 

 

Előzmény: levente71 (23538)