A korrekciót a motorvezérlő végzi.
A hiba oka sokminden lehet.
- szívócsövek, turbócsövek ellenőrzése, (szeretnek repedni ilyen idősen, és bontóban is ritka madár... az egyik cső pl kb 90.000 huf szervizben)
- vákuumcsövek ellenőrzése,
- összes elektromos csatlakozó ellenőrzése,
- izzítógyertyák ellenőrzése, de inkább cseréje. (ettől szerintem nem rángat a motor, de ártani nem árthat)
- tüzelőanyag ellátó rendszer teljes tísztítása, mosófolyadékkal félig feltöltött szűrővel összerakni.
- levegőmennyiségmérő csere próbadarabra.
- ha sokáig meg akarod tartani az autót, akkor 4db felújított porlasztó... (igen ez valahol 300.000 huf körül áll meg szereléssel)
Ha nem találod meg a hibát, akkor a 300.000 huf kelleni fog lendkerék+kuplung cserére...
A Mazda MZR dízele ez esetben az rf7 eléggé diagnosztizálhatatlan...
Lassan egy éve egy 2016-os Tourant hajtok...