bi-02
2020.07.28
|
|
0 2
9223
|
Annyival pontosítanálak, hogy a Ludmillában aztán lett villamosfék, az M63-ban meg elmaradt, mert a MÁV a sorozatmozdonyokon inkább mégsem kértei :( De lehetett volna, mint ahogy a két protogépen volt is.
Sebesség alapjeladó viszont nem volt bennük. Az a V63-ban jelent meg.
A DVM-10-ben indítóáram korlátozó volt, (amit sebesség alapjeladónak gondolsz). Az áramalapjeladó (Ája) potenciométerrel kedvezőtlen tapadási viszonyok között is határértéken lehetett az indító vonóerőt tartani, a legnagyobb vontatómotor áram (900A) korlátozásával. A korlátozás 450 és 900A két szélső érték között, fokozatmentesen volt lehetséges, ezáltal az idító vonóerő is kb.200-400kN között változott.
|
Előzmény: Törölt nick (9222)
|
|