Ködlámpák elvileg egyformák (25/45/200/400),
fényszórók nem egyformák (motorháztető, sárvédő meg talán a lökhárító is illeszkedik hozzá),
ajtókárpit talán egyforma, de ebben nem vagyok biztos (Rimmer szerint különböző),
tárcsafékre átalakítás nem lehetetlen, de nem kis meló. Nekem a 95-ös 400-as lengőkarban az agy csavarjai annyira bele vannak gyógyulva, hogy az szétszedhetetlen... egyszerűbb az egész lengőkart cserélni.
Úgy látom ennek egész másként néz ki a hátsó futóműve, mint a 400-asnak.
De valószínű más lehet a fékcső flexi része a dobfékhez mint a féknyereghez, esetleg a kézifék bowden. Más az ABS jeladó meg kábel (nálam a kábel a keresztlengőkarra volt felfogatva, az összes M6-os csavar beleszakadt, újra kellett fúrni a meneteket).
Tehát célszerű egy komplett hátsó futóművet szerezni, és ha ráérsz azt felújítgatni