Köszönöm!
Jószándékod, kétségtelen, de én nem szubjektív dolgok után érdeklődnék....
Grande örökre kizárva, mert pl. megszokhatatlan számomra a buzi "A" oszlopa, de hogy objektív is legyek a jobbtérdemet, kikezdi a középkonzol sarka!
Az evonál már rájöttek és beljebb tették a három gombot, de ott meg a motorok lagymatagok, amelyik meg nem, az túl van bonyolítva. És még mindig ott van az a csodálatos "A" oszlopos panoráma.
A megszokás nagy úr ám! Évtizedek alatt megtapasztalt dolgokat sem akarok elölről kezdeni.
Nekem a PII...P2...P2a.... P3 kasztnija, fékje, kanyarstabilitása....nagyon bevált!
Szeretem az egyszerű dolgokat.
Nekem nem kell esőszenzor, nem kell elektromos tükör, amit amikor megveszed a vasat, egyszer beállítod és kész (persze ha fűthető az jó dolog), nem kell ESP, mert arra nekem elég a kormány is :) , és még sorolhatnám, de nem akarok maradinak tünni, sem vitákat gerjeszteni!
Jelszó, az egyszerűség, és a keresett 1.4 -es 16V-szívó a 95 lóval, az egy nagyon jó motor, ebből a szempontból is. Hozzá a 950kg-os doboz, meg egyenesen ideális! :)
Sajnos, itthon nehéz kifogni egy tökéletes fiatalabbat.