Ki kell zárni sorban a hibás alkatrészeket.
Először is az akkukat kellene ellenőrizni, hogy azokkal minden rendben van-e. Ha az ok és kettő flat top közt van mágnes is és nem megy, akkor jöhet a többi hiba kizárása.
Szemmel is látható sok esetben, ha a forrasztás valahol elengedett, elrepedt. Érdemes a zárókupakon lévő kapcsolót egy darab vezetékkel kizárni a körből. Ha a hiba fenn áll akkor a kapcsoló valószínűleg jó.
Ellenőrizni kell mindenhol, ahol az áram szaladgál, hogy a kontakt felületek megfelelően tudnak-e érintkezni. Esetleg a drivert beszorító gyűrű, vagy a zárókupakban lévő szorító gyűrű nem lazult-e ki.
Ha látszólag minden rendben van érdemes letekerni a bezel gyűrűt, kivenni a lencsét és a reflektort, és egy multiméterrel megnézni, hogy a LED csillagra megy-e áram. Ha igen akkor a LED halt meg, ha nem akkor a driver körül kellene vizsgálódni.