Gonzales01 Creative Commons License 2020.12.20 0 0 48619

Sziasztok!Bocsánat hogy ide írok tudom ez BIG fórum,de DR 650 fórum elég halott!És gondoltam megkérdezlek titeket,lehet valaki már járt hasonló cipőben!? 

Adott egy DR 650 R 1992,alapos felújítást kapott ,blokk csapágyak ujjak,minden tömítés új(hengertalp,hengerfej stb)Henger fúrva,Wössner dugóval szerelve(van kompresszió bőven)
Szelepek szabályozva,becsiszolva(szépen zárnak a benzint zárt állapotban nem engedik át!)

Mikor elkezdtem összeépíteni a blokkot a baloldali vezérműláncot és fogaskerekeit felraktam, minden fogaskereket jelre állítottam! Majd ezután állítottam a jobb oldali vezérműláncot a szelepekhez itt a vezérmű tengelyen lévő jelzés pontosan síkban volt a hengerfej tetejével,és a dugattyú holtponton állt!

új szelep himbákat kapott!!vezérmű tengely viszont köszörülve lett!
Mikor összeraktam a blokkot,szelepváltás után beállítottam a szelepeket T jelzéshez holtpontra!!!
A főtengelyt szépen áttekertem kézzel(gyertya nélkül) hogy nem e szorul valahol,nem e kattog,és nem,szépen forog MINDEN!

A szelepek nem nyitnak bele a dugóba stb!

De alapos szívatózás után,gyújtást adtam,és nem indult! 
Gyanakodtam a benzinre,vettem friss 100 OMV!nem indul!
Cseréltem 3 CDI t,+4 gyertyát nem indul!
Cseréltem 4 gyújtótrafót,2 komplett gyújtótekercset és jeladót lent a blokkban,nem indul!
cseréltem komplett váz elektronikát,nem indul!
Folyamatos szép,szikrát ad mindennel amire gyanakodtam!!!még egy centis távról is szépen áthúz az áram a gyertyába!

Karburátor folyamatosan porlaszt,a membrán is új, a gyertyák benzinesek már a kipufogóból áramlik a benzin szag! nincs dugulás!
De nem indul!!egy durranás,egy gyönge szisszenés,semmi!!!!!Még hidegindító sprayre sem reagál!!!!!
Ma azon gondolkodtam hogy a vezérműtengely köszörülve lett,de előttem már lehet valaki más is köszörülte és veszített a vastagságból így változhatott a nyitás,zárási időpont?????
Már nem tudok mire gyanakodni!!Ha volna tippetek,tanácsotok azt nagyon megköszönném!!!
Előre is köszöntem!Üdv!