KVX300 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 48624

Jó nagy munka volt! Én nem mertem volna bevállalni a saját DR-emen, bár még nem volt rászorulva az efféle nagy blokk felújításra. A vezérmű köszörüléssel kapcsolatban abban igaza volt a mesternek, hogy lehet így bütyköt javítani, ha nem túl mély a kráter. Ha sokat kell leköszörülni, akkor a feledzett réteget teljesen leszedi a köszörű. így az élettartama néhány 100 km lesz, de erre rá fogsz jönni, akkor meg úgy is cserélni kell majd. Ha a köszörülés miatt néhány tized mm-rel kisebb lesz a szelep nyitása, azt meg nem fogod észrevenni, mert nem jársz vele állandóan 7000 f/min felett nyélgázon. Szép munka! Gratulálok!

Indíthatóság: a rajz szerinti időzítést át kell ellenőrizni (és javítani ha szükséges) ezzel nem nagyon lehet távolról mit kezdeni. Biztos vagyok benne, hogy a karburátort is atomjaira szedted és a gyári értékekre be is állítottad. Nálam a hidegindítási problémákat a benzin-, illetve az abból kiváló gyanta szerű anyag okozta, akár egyik napról a másikra is. Sajnos ehhez szét kell szedni a karbit és az összes-, de főleg a hideg indító fúvókát át kell fúvatni sűrített levegővel. Még esetleg fals levegőt szívhat a gáz pillangószelep tengelyénél. Az alu ház furata kiverődik és ovális lesz. Vagy a szivató bowden bevezetésénél lévő tömítés (O-gyűrű) tönkremenetele is okozhat ilyen problémát.

Előzmény: Gonzales01 (48622)