Igen nagy munka volt,egy pillanatra nem is akartam belevágni,de mivel előtte hajtottam a gépet egy hónapig és annyira beleszerettem hogy nem akartam veszni hagyni!
Ő volt a probléma forrása!Így alu forgácsok keletkeztek az olajban,az olaj szivattyú meg ugye továbbította a blokk minden részére!!!
(a feledzett réteget teljesen leszedi a köszörű. így az élettartama néhány 100 km lesz) Igen erre ő is figyelmeztetett,ill hogy lehet ez okoz pár L erő veszteséget is!
De gondoltam oké,és majd jövőre beruházok egy új tengelyre meg már amúgy is kezdett kiürülni a kasszám!
Igen a karbit is átnéztem,olvastam hogy ez DR betegség hogy a pillszelep tengelye,vagy a karbiban lévő furat kikopik és falsot szív!
De az egy hó használat alatt annyira stabil alapjárata volt,ill semmi kottyanása nincs a tengelynek!
Mindenesetre atomjaira szedtem a karbit is és alapos tisztítás és minden gumi tömítés,ó gyűrű,membrán csere után beépítettem!