2016 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2450

Az akkumulátor negatív saruján van valami zöld színű csatlakozó, az lett kicserélte, ha jól tudom, talán daruval együtt, vagy külön, nem tudom. A tiltás és a hibakód megszűnt, nem jött vissza. Látszólag működik rendesen, de még nem megy a stop rendszer, csak villog zölden. Lehet, hogy olyan, mint akksi csere esetén, majd holnap. Itthon rámértem, 12.8V az akksi feszültség leállítás után 5-10 perccel ( elő kellett keresnem a multimétert ), alapjáraton pedig felkapcsolt lámpával 14.8V. Ez egy legolcsóbb, praktikeres multiméter, nem tudom, pontos e. Na mindegy, nincs hibakód, nincs üzenet, visszajelzés. Úgy néz ki, ez volt az. Bontóból hozta a szerelő, 15 rugó ért, ez volt rögtön elérhető. Az új nincs raktáron, rendelésre van, ki tudja mikor jön ebben a covidos időben. És 51 ezer, kábellel van szerelve. Úton van a LUK kuplung lendkerék szett, már itt van Ausztriában. Nem mertem.megint Valeot venni, a beszerelés után 30000km-nél megint elkezdte a rángatva indulást, összesen mentem vele 120 ezret, de már veszettül csúszik is, előzni nem is nagyon tudok. Ha azon is túl leszek, remélem egy darabig ismét nyugton lesz. 

Na, sok sikert neked is, erre feltétlenül nézess rá, gép nem mondja meg. Persze te is írdd meg majd légyszíves, hogy mi volt, tanuljunk egymás tapasztalataiból.

 

Előzmény: centax-uk (2448)