GPS Creative Commons License 2021.01.11 0 0 37541

 

(nyilván párban, de csak a jobbos szivárgott)

 

Szerintem ez a "párban cserélés" inkább csak a szervizeknek és az alkatrész-kereskedőknek jó.

Nálam a bal szivárgott - kicseréltem. Azt az egyet.

 

Direkt kíváncsi voltam, hogy majd milyen eltérést mutat a pad?

Semmilyet. Egymásra lehetett tenni a két görbét - mert különbség egy szál sem volt.

 

Az ezelőtti autómnak meggárgyult az egyik hátsó fék-munkahengere. Folyt mint állat, csupa trutymó lett minden odabent. A másik oldal tökéletes volt.

 

Szervíz: hát itt kérem csak párban lehet ügyködni, először is le kell szabályozni mindkét fékdobot (???), aztán kicserélni a mindkét munkahengert meg természetesen a pofákat is.

 

Igazából a (tök-fölösleges) szabályzáson akadtam ki - hát nekiestem én a hibás oldalnak.

 

Kicseréltem a munkahengert, az (egyébként újszerű) pofákat beáztattam széntetraklodridba (de a folttisztító benzin is pont jó erre) - kifehéredésig ázott, aztán smirglivel felfrissítettem a ferodó-felületeket (mindkét oldalon) és vissza minden a helyére.

 

Padon mérve a minimális megengedettnél is kisebb volt az eltérés a két oldal között - úgy láb- mint kézifékre.

 

Persze a szerviz elesett 60 ezer Ft-tól + anyag - mert náluk ennyi lett volna ez a 2,5 órás művelet.

.

Előzmény: gnrb (37540)