grande645 Creative Commons License 2021.01.13 0 2 37552

Szia!

Egy ismerősöm ugyanezekkel a tünetekkel hozta ide a P II 8V-t.Elmondása szerint szakemberrel cseréltette az olajat gyertyákat stb...

Furcsának találtam mivel nekem 2000-es 1.2 16-V-m volt 9 évig gondtalanul üzemelt a kopó alkatrészek kivételével nem kellett cserélni szinte semmit.Igaz újonnan vettem az első szervizt leszámítva magam tartottam karban.Nagyon szerettem.A rendszám lekérdezés alapján ma is forgalomban van közel 300000 km-rel.

A mostani 1.4 16-s Grandém semmivel sem tud többet,csupán nagyobb,kényelmesebb no és ez is újonnan került hozzám immár lassan 12éve .Természetesen "Ő"is hűséges szolgám:).Érzi és megérdemli a törődést "lelke" van:)Nincs is elhanyagolva.

 

Visszatérve az ismerősöm kocsijához:A szelepfedél leszerelése után egyértelmű volt számomra hogy ebben az autóban nem mostanában cseréltek olajat:(

Vastagon volt a kátrányos/kormos lerakódás.Leszedtem az olajteknőt,ott már meg sem lepődtem a látottakon...

Alaposan megtisztítottam mindent szűrőt,szivattyút,vezérműtengelyt stb. Feltöltöttem a legolcsóbb Tescos olajjal és 100km után lecseréltem F.kezdőbetűs......olajra, ismét új szűrővel....

Ennek lassan már 5 éve lesz,az autó azóta is megy.

Azért bicskanyitogató néhány "szerelő" munkája,de ez egy másik történet lenne....

 

Szóval szerintem nálad is ezzel a körrel kellene kezdeni,remélhetőleg nem szenvedett nagyobb károsodást a motorod.

Ime a beszédes képek:

(Sajnos telóval készült elnézést gyenge a minőségért)

 

Előzmény: 88GABOR88 (37545)