Régóta keresek 1.4 16V-t.
Alaposan átrágtam már mindent e témában. Lehangolók a tapasztalatok.
Bazi nagy rizikó használtat venni, de nem csak ebben a szegmensben.
Kérhetsz, te átvizsgálást, de úgy 80%-át, ha felkészült az ember, maga is meg tudja oldani. Igaz sok trükköt ismerni kell.
Hol engednek meg a hengerekbe belenézni, sűrítési végnyomást mérni, stb, stb ? Pedig motor is van egy autóban általában.
Sehol! Akkormeg?
És az olaj kapcsán, pl a nívó pálca helyén, vagy az olajbeöntő nyilásba is érdekes lenne kamerát leengedi...
Sokan "fennhangon" hirdetik, hogy állapotot kell venni!
De kérdem én, a motor állapota, nem tartozna bele?
Kevesebb km nálam egyenlő a kevesebb elbxxxható olajcserével is!
Egyik kb 10 évesen vett autóban sosem használták az olajleeresztő csavart! Át kellett fúrni, félbeköszörült fűrészlappal kettévágni a csavart, mert csak így jött ki. Van más megoldás is, de félő volt, hogy a teknőbe megforog az anyája....
Ezt az autót, mindig márkaszervízbe hordták állítólag....
Ebben az autónkban, már 300000 felett van egyébként, igaz a hengerfejesség ezt sem kerülte el.
Szomorú dolgok ezek :(