ovoid Creative Commons License 2021.01.13 0 0 37557

Régóta keresek 1.4 16V-t.

 

Alaposan átrágtam már mindent e témában. Lehangolók a tapasztalatok.

Bazi nagy rizikó használtat venni, de nem csak ebben a szegmensben.

 

Kérhetsz, te átvizsgálást, de úgy 80%-át, ha felkészült az ember, maga is meg tudja oldani. Igaz sok trükköt ismerni kell.

Hol engednek meg a hengerekbe belenézni, sűrítési végnyomást mérni, stb, stb ?  Pedig motor is van egy autóban általában.

Sehol! Akkormeg?

 

És az olaj kapcsán, pl a nívó pálca helyén, vagy az olajbeöntő nyilásba is érdekes lenne kamerát leengedi...  

Sokan "fennhangon" hirdetik, hogy állapotot kell venni!

De kérdem én, a motor állapota, nem tartozna bele?

Kevesebb km nálam egyenlő a kevesebb elbxxxható olajcserével is!

 

Egyik kb 10 évesen vett autóban sosem használták az olajleeresztő csavart! Át kellett fúrni, félbeköszörült fűrészlappal kettévágni a csavart, mert csak így jött ki. Van más megoldás is, de félő volt, hogy a teknőbe megforog az anyája....

Ezt az autót, mindig márkaszervízbe hordták állítólag....

Ebben az autónkban, már 300000 felett van egyébként, igaz a hengerfejesség ezt sem kerülte el.

 

Szomorú dolgok ezek  :(