Ezt szeretem!
Az urban legendet :)
Mi történt, mi volt a korrekt magyarázata, mi ment tönkre? Csapágy olvadt ki, főtengely kopott el, dugó, csapszeg, gyűrűk, henger gyorsan lekopott, azt olvasta már valaki valahol???
Tényleg, nagyon kíváncsi vagyok a megoldásra...
Mert ez így natúr hülyeség, hogy kimosta a trutyit az új, hígabb olaj, és párszáz km után kopog, stb.. Akkor trutyit kell bele tenni ezután! :)
Volt olyan kereskedő, aki szinte üvöltve mondta, hogy ezt a 16V-t többet soha nem hozza be, mert a szerelője nem győzte csinálni...
Most akkor mivaaan?
"Ezt" a blokkot teszi a gyár még a mai napig is az új autóiba! Amit egy "hibás" olajcserével, esetleg haza lehet vágni?
Ajjaj! Akkor ezt kerülni kell!
Ha igaz.
És nem valami nagy félreértés....
D.K.-nak köszönöm a korrekt ajánlatot, de most megoldódni látszik a dolog! :)
Ha mégsem, akkor keresem majd!