Úgy akartam írni,hogy a korrodált testkábelek miatt a generátor nem tölti vissza az akksit,ha egy gyakori indításokkal,rövid utakkal teli nap után 1-2 napra leteszi az autót(mondjuk télen)könnyen lehet,hogy nem fog elindulni legközelebb.
Már ne haragudj, de ez a feltevés (elektromosságilag) nem állja meg a helyét.
Ugyanis a töltés is, meg a fogyasztás is ugyanazon (!) a test-csatlakozáson megy keresztül.
Ha az annyira korrodált, hogy már a töltés 10-20 Ampere sem tud átmenni rajta - akkor az önindító jóval nagyobb (akár 80-100A) árama pláne nem fog átmenni.
Tehát ilyen esetben kizárt, hogy "gyakori indítások" legyenek (ahogy írod) - mert a korrodált testcsatlakozáson biztos nem megy át az indítóáram (ha már a töltőáram sem bír átmenni rajta).
.