Nekem, a folyamatos fűtés, klíma bekapcs combó jön be legjobban. Sajna ez több benzinnnel jár, főleg, hogy pályázni is kell :(
Na álljunk meg egy pirinyót: te azt mondod, hogy nálad menet közben, bekapcsolt fűtéssel is párásodik az ablakod?
Mert ha igen - akkor szerintem ott nagyon nem stimmel valami.
Ugyanis nálam ismeretlen ez a jelenség - pontosabban indulás után ráküldöm a levegőt csak az ablakra (utolsó állás a tekerőn) és ameddig mondjuk a GPS-t baszkurálom, már le is fújta a párát.
Ismerem a klímás megoldást is - csak itt pont nincs rá szükség, mert klíma nélkül is lefújja az indulási hideg levegő.
Utána - menet közben normál fűtésállással (mondjuk műszerfal+ láb állásban) elindulva - az út végéig ismeretlen a párásodás - az égvilágon semmit se kell csináljak vele, mert kristálytiszta az ablak.
Sok autóm volt - de meg kell mondjam, hogy párásodás szempontból talán ez a Punto a legbarátságosabb... vagyis amelyik a legkevesebb macerát okozza hidegben-indulás után...menet közben meg nullát.
Megj: A lányunkéba volt, hogy párásodott a szélvédő alsó része - de ott enyhe fagyálló szag is volt az utastérben.
A fűtés-radiátor cseréje után, nála is megszűnt a párásodás.
.