krimpelő Creative Commons License 2021.02.04 0 0 298

Megvolt a 2. éves kötelező szerviz. Ahol a fizetéskor, mikor a szervizes kolléga nyomtatta volna ki a digitális szerviz könyvet, közölte, hogy az autómon nagyon úgy néz ki, hogy megszűnt a garancia! Mert nem látja, hogy az autóm lett volna az 1 éves kötelezőn......

Persze voltam, és számlám is megvan róla, így eléggé ledöbbentem. Bár azt mondtam, hogy a FordPass alkalmazásban sem látom, csak az átadás előtti átvizsgálás tényét, de azt gondoltam, hogy majd csak megjelenik valamikor ott is?!

Mondták, hogy hívjam fel a szervizt, ahol az első éves vizsga történt, hogy intézkedjenek a Ford központnál, az utólagos felvételre, mivel ezt a szakszervizek nem tehetik meg.

Azt el kell mondanom, hogy nagyon korrekt hozzáállást tapasztaltam a szerviz részéről, miután telefonáltam nekik. Azóta már kétszer hívtak, közölték, hogy megtörtént az utólagos igazolás, és küldik a frissen kinyomtatott digitális szerviz történeti lapomat. Igaz azóta már az alkalmazásban is látom a három  bejegyzést, a szerviz előzmények menüpont alatt. Csak, gondoltam megosztom ezt is.

Előzmény: krimpelő (296)