Man9nym Creative Commons License 2021.03.17 0 0 600

Sziasztok mindenki , újabb kérdés .

A korábban említett téma megoldódott,elkészült egy ECU "klónozás" . Tökéletesen működik ahogy kell. Amit nem értek az a következő :

Nem teljesen azonos ECU került beépítésre . A hardware szám stimmel,de a szoftver nem . Egy erősebb motorkódú autó vezérlője lett felprogramozva,beépítve , majd ODIS diagnosztikával flashelve a dieselbotrány miatt szükséges legújabb szoftverre . Az autó CAGA motorkódú 143 lóerő,a donor ECU pedig CAHA,ami 177 . Amit tudni kell hogy a két motor fizikailag teljesen azonos,mindössze a turbó ,egy kipufogógáz hőmérséklet szenzor és maga az ecu ami eltérő.

Az autó hibakód mentes,teljesen rendben van . Viszont erősebbnek tűnik a beépítés óta .

Kérdésem hogy a korábban említett OTP szektorok mivel nem módosíthatóak,azok mire szolgálnak ? Milyen adat van ott ? Lehetséges hogy az ott tárolt erősebb motorhoz tartozó adatok mivel megmaradtak,ezáltal erősebb lett a kocsi ? Vagy csak véletlen egybeesés , esetleg érzéki csalódás ?

 

Előzmény: Rigotech Chiptuning (599)