Törölt nick Creative Commons License 2021.07.29 0 0 35672

Veszteségmérés? 5%? Igen, ez a mérés igazolta, hogy zárnak a szelepek, és a mérőnyomást (ami általában 1 bár) megtartja 5% veszteséggel. És a robbanáskor fellépő nagy nyomást hogy tartja? Na azt nem tudod! Pedig tényleg a Leoknál a henger hiba szokott kimondottan ilyen hibát okozni. A gyűrű csere? Abban én nem hiszek! Sokat nem szokott hozni, de legalább sokszor szarabb is lesz mint volt. A henger viszont kopik hordósra, oválisra, kúposra. azt új gyűrű nem oldja meg, sem a kopott dugattyút. Mert az is szépen tud kopni, aztán harangozik a hengerben és nem csak délben. 

Ismerek olyat, hogy a Leóját földúton használta mindig és nem tudta az illető, hogy a légszűrő szivacsot olajozni kéne nedvesítés céljából. Egy nyáron két garnitúra henger-dugó kombót használt így el. Jelenség kezdetben az lett mint nálad, aztán már gyengült is a masina a végére.

Előzmény: Adolfdzsepeto (35669)